La casa en obres

melinda

“(…) si hagués d’escriure un llibre, que fos la descripció i l’expressió de l’ésser humà instal·lat en mi, el títol possiblement seria: La Casa en obres. Sempre seguit, tot jo estic habitat per picapedrers, arquitectes, mestres d’aixa, guixaires, electricistes, mestres de ribera, existenciaris, que em construeixen; just ells, la multitud, saben de quantes plantes constarà la Casa… Jo em deixo fer. Deixo que em facin. M’alegra veure i sentir que m’edifiquen. De mi, tot sovint en diuen que sóc home de molta voluntat… És així. En mi, hi ha la voluntat de tots els qui em basteixen. Deixar-se construir; vet aquí el que és la trascendència: el traspàs, intercanvi, de materials humans, entre els individus personals.”

(Blai Bonet, construcció extreta del pròleg de Cant de l’Arc, dins Poesia Completa, Edicions de 1984)

Il·lustració de Melinda Beck (responsable també de la portada del Manic Compression de Quicksand -que l’ésser humà instal·lat en mi troba un disc històric, imprescindible-, o del cartell de la seva gira de reunió de 2013)

Anuncis

Deixa un comentari

