Manegar-se

Com veus el moviment sobiranista català?
Estic a favor del dret d’autodeterminació dels pobles, però no tinc més interés en el fet que Catalunya sigui independent o no. Vull que ho decideixin els catalans, però sí que m’agradaria que passés perquè seria un xoc que faria trontollar un dels pilars en què se sustenta la cultura de la Transició, que és el de la unitat d’Espanya. Aixó seria bo perquè hi hagués canvis posteriors. Des d’un punt de vista egoista, com a asturià, m’agradaria que passés. On em perdo una mica és en el fet que la dreta catalana se sustenta en uns poders econòmics molt forts, i amb això no sé com us ho manegareu.

(una resposta -al meu parer- brillant, de Nacho Vegas, a l’entrevista que Xavier Cervantes li feia a l’Ara aquest dissabte 26 d’abril)

Anuncis

Deixa un comentari

