Fulles d’herba

Whitman

" (...) 
Per aquest motiu jo et regalo els meus poemes, perquè hi trobis dins
seu tot el que tu vulguis."
-

Gaudint sense mesura els versos lliures -també sense mesura- de Walt Whitman, en la minuciosa, delicada i molt brillant traducció de Leaves of Grassi no és perquè ho digui només jo, d’aquesta manera incondicional i poc acadèmica en que ho faig- de Jaume C. Pons Alorda. Dins d’aquests poemes, regalats per trobar-hi, i per i trobar-s’hi, m’he topat amb un record que m’arriba de lluny: la cançó de Walt Whitman’s Niece, originalment escrita per Woody Guthrie i musicada molts anys després conjuntament per Billy Bragg i Wilco, al disc Mermaid Avenue. Tot es vincula a tot, així, sense mesura.

(Aquí la cançó de Walt Whitman’s Niece).

Anuncis

Deixa un comentari

