Monotema

No en tinc altre, de tema: Que REFUSED tornin i ho facin avui a Razzmatazz 1 (la gran!). Que aquesta vegada jo no hi vagi, després dels concerts/lliçons de Garatge Club a finals dels noranta i del Primavera aquest mateix any. Que Duff McKagan, llegendari baixista de Guns’N’Roses, els dediqui un super-post al seu blog, amb elogis d’aquesta magnitud: it’s a standout that ‘The shape of punk to come’ should be on every rock fan’s all-time top-10 list”. Que arribin a un reconeixement (aquest o aquest, en són només un exemple) que a la seva època només van tenir en cercles molt reduïts.

Jo no sé què els fa ara més interessants que fa quinze anys -quan eren sens dubte el grup de la meva joventut- i com deu haver canviat el món des de llavors -tot i que m’ho imagino-, però me n’alegro molt.

I per “canviar” una mica de tema, aquí un dels temes del grup actual de Dennis Lyxzén, vocalista de REFUSED. Allà on va, triomfa…

> Invasionen – Förlorad

Anuncis

Deixa un comentari

