Hotel Blues

“És l’Amèrica de mitjans dels anys 50: mentre els joves prenen gelat a mitja tarda, Billie Holiday coqueteja amb l’heroïna, fa uns anys que F.Scott Fitzgerald va escriure sobre la tendència al fracàs i la decepció dels somnis daurats juvenils, el ritme del jazz inunda els clubs de moda i es barreja amb la densa tristesa del blues. Música, whisky, dones i homes, amor, tristesa, esperança: Hotel Blues”


Més val posar-ho tard, o més val posar-ho mai? Jo penso que millor tard! A hores d’ara sóc dels que poden dir: Jo hi vaig ser! És que no volia deixar passar així com així, per més que els meus coneixements teatrals siguin bastant equiparables als d’una formiga nepalesa sobre els trending topics, una obra basada en textos de Raymond Carver i en la que hi tinc interessos molt poc ocults. M’agradaria poder dir: Molt aviat al teatre més proper a casa teva!, però tot sembla indicar, segons paraules de la seva directora just acabada l’obra, que això no serà possible… (to be continued)

Anuncis

Deixa un comentari

