Last Christmas (el tant per cent mainstream de cada Nadal)

Hi ha vàries coses a la vida que, n’estic convençut, no es poden evitar (ni volguent): trepitjar merdes de gos, pagar el lloguer del teu pis de l’ú al cinc de cada mes, cridar d’alegria quan Pedrito marca al minut 89 en una final intercontinental, queixar-te per sistema dels mitjons radioactius que la teva parella deixa sobre el teu llit immaculat, viure intesament alguna part mainstream del Nadal…

… Aquesta part del Nadal és, per uns, menjar com si no hi hagués demà; d’altres fan cagar el tió esperant que els porti allò que no pot portar; també hi ha qui, religiosament, va any rere any a esperar els Reis, ni que sigui per tornar a casa amb uns caramels a la butxaca. Jo tinc la meva: cada desembre, per aquestes dates i tal com em mana la pròpia tradició, em poso a escoltar Last Christmas de Wham! com un adolescent dels primers vuitanta. Ho reconec: per festes, aquest tema me pone.

[blip.tv ?posts_id=111148&dest=-1]

Anuncis

Deixa un comentari

