Maradona es Dios, Bariloche el paraíso

D10S?

Vaig fer aquesta foto el dia que Boca, grande Boca, va guanyar la Sudamericana del 2005. Era a Bariloche i al carrer hi havia festassa de la grossa. Entre les multituds va aparèixer aquest personatge cobert per aquesta bandera do-it-yourself. Jo no sé si ell, a dia d’avui i després del patiment de la nació/selecció argentina per classificar-se per al Mundial 2010, opinaria el mateix sobre Maradona. El que si sé és que jo, i no tinc gaires perquès, o si que els tinc, estic content per Argentina, avui.

Deixa un comentari

